DE WINKEL

Kan ik gratis parkeren bij de winkel?

Er is rondom de winkel voldoende eigen terrein waar gratis geparkeerd kan worden. Daarnaast is er ruimte om met een eventuele aanhanger te parkeren om grote ladingen te vervoeren.
 

Hoe kan ik betalen in de winkel?

U kunt zowel contant betalen als pinnen. Het is niet mogelijk om met creditcard te betalen.
 

Is de winkel toegankelijk voor mindervaliden?

Er kan geparkeerd worden voor de winkel. De winkel is tevens rolstoeltoegankelijk. Echter verschaffen wij geen rolstoelen voor onze bezoekers.
 

Kan ik gebruik maken van een winkelwagen?

Wij verschaffen gratis gebruik van zowel winkelwagens als platte karren. Deze vind u buiten bij de ingang. 
 

Zijn huisdieren toegestaan in de winkel?

Huisdieren zijn helaas niet toegestaan in de winkel. Wij hebben een kat die de winkel vrij van ongedierte houdt en graag met de klanten knuffelt. Ze heeft echter liever geen andere dieren in haar huisje!
 

Verstrekken jullie materiaal om mijn aankopen te vervoeren?

Indien op voorraad verstrekken wij gratis herbruikbare planten trays en kartonnen doosjes om aankopen te vervoeren. Echter raden wij u altijd aan om zelf bijvoorbeeld een zeil of vuilniszak mee te nemen indien u uw auto schoon wilt houden, of een plastic tas wanneer u met de fiets bent. 
 

Nemen jullie ook lege potjes of trays terug?

De potjes die u over heeft na het poten van uw planten nemen wij niet terug, net als de trays. Deze kunt u zelf bij het eigen afval weggooien.
  

RETOURNEREN

Kan ik mijn aankopen retourneren?

Retourneren kan binnen 14 dagen na aankoop. Levende materialen zoals planten kunnen onder geen enkele omstandigheid geretourneerd worden. Artikelen als potgrond en bemestings- en bestrijdingsmiddelen kunnen ook niet geretourneerd worden. Dode materialen kunnen, indien niet beschadigd en in de originele verpakking met stickers en labels, geretourneerd worden voor een tegoedbon of product van zelfde waarde. Deze tegoedbon dient in één keer besteed te worden. Producten kunnen alleen geretourneerd worden in de fysieke winkel met vertoon van geldige kassabon. 
 

KLACHTEN

Waar kan ik terecht met mijn klacht?

Wat vervelend dat je niet tevreden bent met je aankoop! Indien er iets mis is met je gekochte producten vragen we je eigenlijk altijd om terug te komen naar de winkel met het product. Zo kunnen we de grond, wortels, stelen etc. van het product bekijken en vaststellen wat er eventueel mis is. Dit kunnen wij vanaf een foto niet zien, daarom is het belangrijk om terug te komen naar de winkel en het product mee te nemen. Zonder het product te zien kunnen we je klacht helaas niet in behandeling nemen.