ONZE PRODUCTEN & DIENSTEN

Is de voorraad in de winkel gelijk aan de voorraad in de webshop?

Nee, in onze winkel hebben we nog veel meer producten! We proberen telkens weer nieuwe producten online te zetten die we een spotlight willen geven, maar het grootste gedeelte van ons aanbod is alleen in onze winkel beschikbaar. Heb je iets gezien wat niet online staat? Of zijn er online niet voldoende stuks op voorraad van het product wat je wilt bestellen? Bel dan even naar de winkel of stuur ons een mail, wie weet hebben we het product nog in de winkel staan.
 

Organiseren jullie ook workshops?

Dat doen we! Indien er workshops op de planning staan kun je dit zien op onze webshop en in de winkel. Daar vind je dan ook alle informatie, de prijs en hoe je jezelf op kunt geven. Daarnaast kunnen we ook workshops op maat organiseren voor bijvoorbeeld een bedrijfsuitje. Onze workshops vinden altijd in onze winkel plaats en kunnen i.v.m. de materialen en benodigdheden niet op locatie gegeven worden.
 

AFHALEN & RETOURNEREN (VAN TOEPASSING OP DE WEBSHOP, NIET OP AANKOPEN IN DE WINKEL)

Hoe werkt het afhalen?

Voor nu kunnen producten alleen afgehaald worden in de winkel wanneer je ze via de webshop besteld. Je krijgt van ons een mail, of we bellen je, wanneer je producten klaar staan om af te halen. Neem je orderbewijs mee naar de winkel om bij de kassa te laten zien. We vragen je dan om het afhaalbewijs wat wij klaar hebben liggen te tekenen, en dan mag je de bestelling mee naar huis nemen!
 

Hoe kan ik mijn producten retourneren?

Aankopen uit de webshop dienen geretourneerd te worden in de winkel. De producten dienen binnen 14 dagen na aankoop (dus niet de afhaaldatum) in originele staat (met labels, zonder beschadigingen of aanpassingen) bij ons terug te zijn. De terugbetaling word dan geregeld via de webshop, je ontvangt het geld binnen 14 dagen terug op je bankrekening. Let op: levende materialen kunnen niet geretourneerd worden. Indien je een plant of bloemen aanschaft via onze webshop verzoeken we je vriendelijk om het levende product te inspecteren voordat je de winkel verlaat. Zodra het levende product de winkel heeft verlaten kan hij niet meer geretourneerd worden. Het is verplicht om je aankoopbewijs mee te nemen naar de winkel wanneer je een of meerdere producten wilt retourneren.
 

DE WINKEL

Kan ik gratis parkeren bij de winkel?

Er is rondom de winkel voldoende eigen terrein waar gratis geparkeerd kan worden. Daarnaast is er ruimte om met een eventuele aanhanger te parkeren om grote ladingen te vervoeren.
 

Hoe kan ik betalen in de winkel?

U kunt zowel contant betalen als pinnen. Het is niet mogelijk om met creditcard te betalen.
 

Is de winkel toegankelijk voor mindervaliden?

Er kan geparkeerd worden voor de winkel. De winkel is tevens rolstoeltoegankelijk. Echter verschaffen wij geen rolstoelen voor onze bezoekers.
 

Kan ik gebruik maken van een winkelwagen?

Wij verschaffen gratis gebruik van zowel winkelwagens als platte karren. Deze vind u buiten bij de ingang. 
 

Zijn huisdieren toegestaan in de winkel?

Huisdieren zijn helaas onder geen enkele omstandigheid toegestaan in de winkel.
 

Verstrekken jullie materiaal om mijn aankopen te vervoeren?

Indien op voorraad verstrekken wij gratis herbruikbare planten trays en kartonnen doosjes om aankopen te vervoeren. Echter raden wij u altijd aan om zelf bijvoorbeeld een zeil of vuilniszak mee te nemen indien u uw auto schoon wilt houden, of een plastic tas wanneer u met de fiets bent. 
 

Nemen jullie ook lege potjes of trays terug?

De potjes die u over heeft na het poten van uw planten nemen wij niet terug, net als de trays. Deze kunt u zelf bij het eigen afval gooien.